2013. január 4., péntek

BUÉK!


Először is mindenkinek Boldog, szeretetteljes, gyöngyökben gazdag új évet kívánok!

A képen látható nyakláncot Nikitől kaptam, a PIf játékában való részvételéért.
Nagyon eltalálta az ízlésemet, csak a színben egyeztünk meg!

Köszönöm szépen itt is Niki ezt a csodás meglepetést!
A képet Niki blogjáról lopiztam, én ugyanis nem tudok ilyen szép és közeli képet készíteni.

Ja, és várom a jelentkezőket az én PIF játékomra, ugyanis még 3 hely kiadó!
(részletek az oldalsávban)

4 megjegyzés:

  1. Nagyon csodás ajándékot kaptál Nikitől !!!

    VálaszTörlés
  2. Nekem a legnagyobb boldogság, hogy örömet okozhattam :) És nagyon köszi, hogy velem játszottál!
    Kívánok Neked és családodnak nagyon boldog, alkotásokkal teli 2013-at!
    Puszi, Niki

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörűszép ajándék!!
    Nagyon Boldog Új Évet kívánok!!
    :-)

    VálaszTörlés